Azt mondják, az őszinteség a szadizmus egyik formája. /Vavyan Fable/

Nincs, ami olyan szentül megpecsételhetne barátságokat, mint egy közös hányás. /Sylvia Plath/

Egy szép napfelkelte üdítőbben hat az ember kedélyállapotára, mint bármi más. A hideg sör kivételével. /Michael Palin/

A folytatásért lásd "tovább"!

 

 A szúnyogok arra emlékeztetnek minket, hogy nem vagyunk olyan magasan a táplálékláncon, mint azt gondoljuk. /Thomas Francis Wilson/

Létezik egy vékony vonal a zsenialitás és az őrület között. Én töröltem ezt a vonalat. /Oscar Levant/

Nem követelem meg, hogy az egész világ boruljon gyászba, ha én tudathasadt, depressziós, undok és béka vagyok, de ilyenkor azért a minimumra kéne csökkenteni az örömködést, házasulást, kamatyolást. Illendőségből és tapintatból. /Vavyan Fable/

 A tökéletes férfi süketnéma, iszonyú jó teste van, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.

 Tudod, mi nők azért szeretjük zavarba ejteni a férfiakat, mert teherbe nem ejthetjük őket.

A legrövidebb út egy férfi szívéhez a bordáin keresztül vezet egy jó tízcentis bökővel. /Anita Blake/

 Inkább ne járkálj késő éjszaka ismeretlen, sötét sikátorokban, mert még a végén kirabolsz valakit!

 A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan.

 Ha jobban néznék ki, kiesnék az ablakon.

 Nem vagyok komplett őrült! Még egy pár darab hiányzik...

 Üldöz a munka, de én vagyok a gyorsabb vagyok.

A kezdetben vala a semmi, és az felrobbant.

Sokan szörnyű embernek tartanak, pedig gyermeki szívem van. Egy befőttesüvegben az íróasztalon.

Szerző: Antoinette666  2011.05.05. 21:04 Szólj hozzá!

Címkék: oscar idézetek vicces michael francis wilson thomas sylvia palin levant fable vavyan plath

A bejegyzés trackback címe:

https://oregfuz.blog.hu/api/trackback/id/tr152880742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása